Sidor

torsdag 31 mars 2011

Nu förstår jag ingenting!

Dagen efter detvåriga glädjebudskapet om att foreca äntligen justerat temperaturskalan så att -20 fallit bort till förmån för + 20, kom en kniv i ryggen. Nu är minus 20 tillbaka och inte nog med det, minus 25 har på något sätt blivit relevant!


VARFÖR! Jag förstår helt enkelt inte.

Vilken effekt vill de ha med detta dåraktiga beslut.

"Se så kallt det kan vara men inte är"?

"Vi lurar dig att tro att det är varmt eftersom det ser ut som om det snart e så varmt att det inte en går att mäta värmen längre"?

"Trodde du att det håller på att bli vår? Du skulle bara veta! Vi är tvugna att justera skalan med tanke på inkommande istid"

Jag vet inte. Jag har finner inte fler ord...

PS. För er som tycker att mitt liv verkar innehållslöst och att jag borde ägna mig åt viktigare saker än att störa mig på forecas hemsida, så kan jag informera er om att jag för tillfället är en mycket upptagen kvinna...

Nu ska jag gå och äta kräm. DS.

Inga kommentarer: