Sidor

torsdag 2 oktober 2008

Kost-Madde i Uppsala

Hej alla glada!

På populär begäran har jag nu bestämt mej för att börja blogga mera och mera kostintriktat. Här kommer jag att ventilera det jag lär mig som studerande vid Institutionen för Kostvetenskap i Uppsala...och annat mindre väsentligt:) Tanken är att komma med tankar om vad det innebär att leva ett sunt liv, hur kan man göra det i sin egen komplexa vardag och vad passar just mej/dej? Efter hand kommer jag lägga upp en del recept som jag själv tillagar och lever på i vardagen. Praktiskt planerande har allt mer blivit Maddes melodi när det kommer till matlagning. Dels för att kunna äta gott och hälsosamt varje dag, ha tid till annat och inte bli ruinerad på kuppen. Hoppas ni kommer att tycka om bloggen och kommer med krav på vad den skall innehålla. Har några förfrågningar på hälsosamma mellanmål sedan tidigare så det skall jag försöka återkomma till. Tills dess...må och ät gott!

Inga kommentarer: